Hemma :)

Nu är jag hemma från spat :)
De första jag gjorde var att
dyka rätt på min älskling,
dvs DATORN :) hoppas inte
min MOBIL läser detta, har ju
sagt till den att han är min älskling ;)

myshelg med laget iaf, fast hade myst
någon annanstans med (a) :)

Fick finbesök och de gillar jag :)
men samtidigt blir jag så le att ja inte
kan se, vad som är de bästa för mig.
100%- vafan tänker jag?

Jaja man lär sig av sina misstag, right?
Hade väldigt mkt att tänka på inatt
och de blev inte bättre av fin sms :p
Tog ett stoooooort kliv i livet igår.. de märker
jag nu. tror faktiskt jag har tänkt klart inatt :)
Får ju faktiskt se till min tatuering:
Sådeså ;)
SNYGGASTE LAGET :)
Öv: Linn,ellen,moa,johanna H, Anna, lina,Felicia,sofie,senada, Emma
Nr: Johanna k, amanda, elin, ofelia, evelina,agnes,angelica ,Jag, Matilda.

sovmorgon till 12 så ska sova lite till ;) tjiing :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gäller att se längre än näsan räcker Johanna!! Hoppas att du tar ett bra beslut nu då =)

Så fina ni var på kortet, det var det Micke tog va? Puss

2010-01-18 @ 17:25:59
Postat av: Anniepie

Oj, vilket hätligt tjejgäng! ;) hihi Riktigt bra text på din tatuering där måste jag säga! :)Ha en bra kväll! Kramar!

2010-01-18 @ 21:20:52
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0