Nyår 09 :)

Vaknade upp runt halv 10 och var
sedan på plats hos anna-karin.
Blev att bara snacka och sånt
men sen va de dags att laga mat
som jag typ stod för och resultatet
blev ju såklart de bästa ;) ;)
Senare så kom de lite folk och de blev jättretrevligt :)
Förutom att ak drack liiiite för mkt så vi fick leta efter
henne och lina, så Jag ofelia och Sofia och hanson
Blev lite trötta på fyllekajjerna och stack till Flajset
en stund, där va de livat som aldrig för.. Not.
Vissa människor är ju för tragiska och är sura grisar
utan anledning, men men inte mitt problem kanske ;)
blev sedan mås och tolvlsaget med massa underbart
folk :)
jag hade kul de är huvudsaken men skulle nog ha valt
ett ännu mer bonnställe att vara på. Nyårs kyssen saknades
väääldigt mkt, fick däremot en nyårspuss och de går väl ann ;)
Hoppa 2010 blir ett kanonår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0