Polisen

Visste ni att min största forbi är nog polisen!
Usch vilken respekt ja har för dom, de är fan
inte att leka med:P Kommer nog dö när ja får
körkort och en polis stannar mig, ja lovar ja
kommer börja gråta haha :P

Skulle iaf till Polisen för att fixa mitt pass
så ja kan ut och flöjja i världen utan problem :P
WellWell så blir vi iaf stoppade av polisen!
Paniken steg, medans pappa dör av skratt
och säger til polisen,
Nämen va trevligt att se er här, vi som precis ska
till er :)
Haha då skrattade polisen och sedan fick pappi blåsa
och de va då inge alkohol i de blodet inte ;)
Sen iaf så fixade vi mitt pass och ser ut som en mupp
för man fick inte le!!! Säg ett foto med mig som ja inte
ler på!? de finns inga knappt haha så då fattar ni säkert
hur de blev lix ;)
Sen blev de iaf Donken! El maco i magen satt fiiiiiint :)

Nu ska ja fixa mig lite sen får vi se vad ja ska ta mig för
som annie jämt säger ;)
Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Anniepie

Jamen precis! ;D Jo, polisen ska man nog ha lite respekt för! I allafall när man kör bil! :) Hmm annie! Menar du mig då?? Eller är det en polare kanske :P haha Ha en fortsatt bra dag nu! :) Kraam!

2010-01-22 @ 17:29:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0