Tisdag

Först vill jag bara säga att jag längtar till Onsdag :)
Sitter nu på torget och har håltimme!
haha sitter med Fia och Brajan och snackar
plugg, killen pluggar minst 3 timmar varje
dag!? shit ja hade skjutit mig själv!
fast istället för köra heldagar så kan man dela
upp de vilket ja då inte gör så kanske ska lära
mig något av killen ;) haha inte lätt alltid :P
Dricker varm choklad och käkar vindruvor
och lyssnar på marcus Öhrn(Y)
Vi ses i baren, jomen 4 dagar kvar :D
Yes yes jag längtar :D:D

har inte så mkt vettigt att säga så hör av mig
senare ;) ska svettas på idrotten nu med
raketsporter haha blir chill på den idrottslektionen
med andra ord :D  PUSS:D


Jag och älsklingen :)

Kommentarer
Postat av: Jessica..

Vi kan ta det någon dag <3

2010-01-26 @ 11:36:35
URL: http://lillslaktan.blogg.se/
Postat av: Emmelie

lille tyssen! =)

2010-01-26 @ 11:50:57
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0