Fredag ;)

Sitter just nu på engelskan.
Sköönt med sovmorgon säger jag
bara. Håller på med ett arbete om mig
själv som utbytesstudent som bor i vancouver
i Kanada. Min familj är från Asien och jag har
två småsyskon. ja går på collage och ska nu hitta
på ett intresse som ja ska ha haha ;)
Vi ska sedan presentera detta ensamma framför klassen
PÅ ENGELSKA. shit skjut mig!

Well well drar snart till kalmar med brudsen och de blir väl
lite firning av mig med skulle ja tro, hattar och sånt till 12slaget :D
Jag kan inte fatta att ja blir stoooor i morgon :D
haha Puss på de :)

Kommentarer
Postat av: Tageida

Thanks for the information

2011-04-10 @ 10:39:21
URL: http://tageida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0