seg i loppan

hejhååå
vaknade idag kl halv 7 av att ja kutar
till toaletten, där spyr ja som en gris
och sedan går jag och lägger mig
igen. ringer jobbet och sjukanmäler mig.
Bliv då 300 spänn fattigare så no way att
ja skippar jobbet imon.

har hängt hos mellansyster hela dagen i princip
och de är mys att ha henne så nära. nu ska bara
jag och Oscar flytta hit så blir vi 3 desperate housewives
på Åsis you know it ;) haha fett skulle de vatt.
Dock lockar Oknö honom mer så aja vi få la se ;)

Ser ut som ett rassel men de skiter min pojk blanka faan i.
De gillas :) visserligen tkr ja de hör till att fixa sig inför sin pojk/flickvän
men ibland måste man få vara sjuk när man är de :) desutom va han inte
så fixad han heller ;) haha

Nu ska ja sova så att jag orkar morgondagen :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0