Vänner som inte kan unna sina vänner lycka,är inga vänner!

blir lite le sådär. vad är de människor inte förstår?
jag menar jag är inte mer än människa! precis som
du och du eller du. Man kan inte dela på sig och man kan
inte heller ha tid till ALLA JÄMT!

Jag jobbar från halv 8 till 4. Klockan 4 har varenda kotte
som inte jobbar annat för sig och ja då blir de att man tar
vad som finns. jag måste sova sedan är de dags för mat och
en dusch, oj klockan blev 8. Jahapp då blir de tvn och sen är de
sovdags. När ska ja ha tid tror ni? nä precis börja mucka om en vecka
för då har ja all tid i världen!

Skit asså jag tänker inte ens försöka, inte ens bry mig.
Du gör inte ett jävla
skvatt själv. Fick jag ens höra att "mormor" skulle begravas
igår eller? NEJ!
Snällt,jävligt snällt! och du tkr att ja ska bry mig?
nä din tycka synd om mig valsen
funkar inte. inte på mig iallafall. nu är ja för sten-hjärtad
men de skiter ja blanka fan i!

Jag har gott och väl andra och jag nöjjer mig med de,
hellre flera vänner än en bästa vän.
Desutom har jag mött andra människor och jag går vidare
på de sättet. har hört av mig
hela veckan utan något svar och igår skrev du att de va försent,
Ja tror fan de när du intesvarar eller gör något åt de.
Skiter i om du är ledsen sårad och besviken,
Jag är minst likabesviken på dig!

Tänker inte bry mig!
Nu ska ja sola sen kommer Oscar och vi ska grilla. MYS :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0