Tisdag

nu sitter jag här hemma vid tvn och borde packa min väska.
haha ska nämligen spela match snart så måste äta innan med.
Gjorde mitt svenskaprov idag och ett mvg kan ja nog ha håvat in.
haha fick ju ni som skjuter upp de hela tiden :P

well well tänker inte tänka på ngt av de dagarna som varit utan
sikta framåt, de är de ända som kan hjälpa mig just nu.
Dock tänker jag INTE börja med godis för de behövs inte jag
klarar mig utan det! haha yes godisgrisen själv har talat ;)

aja nu måste jag sticka och ska tagga sönder på match, fråga mig
inte vilka jag möter men de ska fan bli vinst, pallar inte förlust nu!

ha de bra :) puss




Kommentarer
Postat av: johanna

SV: haha, ja vädret har varit toppen och strandhäng har det definitivt varit. haft en fin kväll? kramar

2010-06-02 @ 03:49:20
URL: http://johannakml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0