Torsdag

hejhej!
idag slutade ja kl 10 segt segt.
Men blev hem och färga håret och
senare kom Oscar. mys.!
Nej de är inget mellan oss men de är
mys ändå,saknar ju de något enormt iaf.
well well nu är ja vit/lila i håret ;) hhaa
de lila lämnar ju håret efter någon tvätt
så what ever :) ingen utväxt = ja är skitsnygg :)

Imorgon blir det skola från 10-12 sedan hem och
fixa sig och sedan på student till min Kusin Patrik.
Jag är så fett avis så att de inte är sant. uscha fy och blä!
Jag har ETT jävla år kvar! sen är ja friiiii :D
Längtar ihjäl mig.
Har studenten redan planerad med klassen, balen också
och även andra aktiviteter. de kommer bli ett fett nice sista år för oss :)

Nu ska ja sova, lång dag i morgon :)
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0