drömmar och annat tänk

har haft hur många drömmar inatt som speglar
tillbaka till mitt liv som ja hade förut. De liv då
jag var helt enkelt en i mängden, då ja körde
mitt race, ioförsig gör jag de nu med men på
ett annat sätt, ja körde mitt race för andra, nu
gör jag de bara för min egna skull.

Tror jag fick lite att tänka på nu faktiskt. känns
att det är allvar, ja kan faktiskt helt rakt ut säga
att känslor från förr är heelt borta och ja vet nu
vem dom tillhör, vem dom är riktade till och vem
som ska ha dom.

De jobbigaste är gamla människor som utbytes mot
nya jämförs så jäkla mycket. Men ja förstår inte byts
dom ut är de ju inget att ha, varför ska man hitta de
detaljerna på den nya då? Jo för alla är vi rädda för
förändring. Blir så trött att man faktiskt inte kan ge alla
en chans. 

Tänkte iaf inte gå till skolan idag men de blir nog av 
iaf, varit hur nere som helst och de rann över. 
Jag har haft kevvan som jättebra stöd och fia har funnits
där med. och så är de ju kyckling i skolan med ;) haha
Nu ska ja platta håret innan lina kommer för vi ska meka
lite marknadsföring nu innan skolan ;)

Puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0