:'(

igår kväll var ingen bra stund..
Eller jo de löste sig lite med Oscar :)
Men satt och övade med pajjan på vår
redovisning på engelskan och plötsligt 
börjar mina ögon snurra och ja såg dubbelt 
av allt, trodde de blev bättre om ja lade mig ner
men de kändes som om jag hade stått upp och
snurrat på mig och sedan lagt mig ner så de kändes
som hela jorden snurrade. De var skit otäckt men
samtidigt jobbigt för mådde så illa och de slutade inte
snurra, gick och lade mig direkt. satte inte på tvn utan
sov i ett mörkt rum.. Fia ringde och hon sa flera gånger
Asså Johanna du låter helt borta, de va ja nog med för 
kommer inte ihåg var vi snackade om ens,  usch


Nu ska ja fixa mig sen en snabbis på företagsekonomin sen
halv 10 kommer tidningen så ja ska vara lite lokal kändis ;)
haha Meee like :P

Efter skolan blir de match.. snabba ryck blir de iaf.
MEn vi hörs :)Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0