jag lider av ngt allvarligt

hej igen.
Ibland blir ja så trött på mig själv.
jag lix lider av något allvarligt.
ärre inte adhd så ärre pms.
jani johannas liv är inte så glansigt som
man kanske kan tro ;) well de löser sig som
man brukar säää ;)

sitter just nu på min mors dator, shh säg inget
för hon vet inte om det men jag har faktiskt
borstat och tvättat Tyzon så hon kanske inte blir sååå
arg ;) jaja idah är de andra avenyn och sen sova, ja höll
nästan på att bli björn inatt...ide är min grej lix ;)
men ja stapplade mig som en zombie till skolan och fick
lite gjort men för de mesta hade  ja damp, ja ni ser där kom
den tredje sjukdomen. aja alla kan ju inte vara " normala" ;)

Puss och pill:)

Kommentarer
Postat av: Phillipselina

I see first time your site guys. I like you :)

2011-08-03 @ 11:34:09
URL: http://phillipselina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0