Onsdag

Sitter just nu och klunkar vatten och käkar risifrutti blåbär!
ja de ska vara gött att leva ;) hahah ne men eftersom de 
fortfarande inte gått över i huvudet och snurrandet så måste
ja ha energin för att överhuvudtaget orka att ens gå eller ngt..

Jaha vad mer att säga om dagen?
Jo min redovisning gick som planerat och ja är inte den bästa
på engelska men kunde mitt ganska bra utantill iaf :))
Matchen gick åt helvete men ja kan inte begära mer av mig själv
med tanke på hur ja mår och vad som kan hända om ja inte sätter
någon gräns på vad ja orkar och inte. är ju min hälsa de handlar om.
Aja saknar ju Oscar ganska mkt och de blir nog ett litet kärt besök imorgon
kan ja ju iaf hoppas på ;) hihih

Eftersom min telefon är helt jävla förstörd så letar ja en ny och har hittat
en LILA <3333333 gaaash ja vill villl villlll massaaa ha :D
Den ser lite rosa ut men den är Violet och de räknar ja mer som lila :)
Men nu ska ja käka och dricka upp sen upp i sängen och soooooooooova :D

Kommentarer
Postat av: Anniepie

Den var riktigt snygg! :) har själv en samsung och den är bra. Hoppas att du får en härlig påsk nu! :) Kram!

2010-04-01 @ 19:10:46
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0