solig dag

Solen lyser och de är härligt att vara ute :)
Men min mobil har gått sönder som fan, ska
köpa en annan eller ngt, blir tokig på att denna
skitmobil ska gå sönder jämt!!! nu har ja ingen
täckning och den laddar inte och den läser inte mitt
sim-kort. okej den är helt jävla glappad!!!
har man inte problem så skaffar man de!!!

Nu är de snart hemfärd. ont i huvudet har jag med.
Kan ju somsagt inte springa med skor på fötterna
för då kommer snart mina hälsener att gå av!!!
blev att cykla på gymmet i skolan i en timme.
Upp och nedförbackar och bara tramp och tramp.
Men hade lite unerhållning eftersom jag såg rätt ner
till DM i innebandyn för de små barnen :) många från
min gamla lilla by jag borde i förut och så stora de
små barnen har blivit :) haha

jajemen brände mina 200 kalorier men dom åt ja nog
snabbt upp när de va spagge och köttfärssås i skolan.
Mums på de :):)

Ska träna ikväll får vi se hur de blir med mina fötter
och troligen så blir de match i morgon, snack med 
tidningen om Spanienresan och sedan massa redovisningar
i skolan (Y) sen så tar ja lov :) pusss på de :)

ikväll blir de snack med gull, ja vill iaf att de ska bli bra...<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0