Forbi

 så nu har vi dedär med min fobi!
de finns verkligen inget värre och 
ja överdriver inte!!!!!
men men vad skulle man göra utan
den kroppsdelen. Den delen som jag snackar
om är FOTEN.

Jag blir mörkrädd!!!!!!!!!
asså ja ska förklara vad som är de vidriga med denna idiotkroppsdel!

  1. de är fula, ( jamenar en stor stump med 5 små stumpar på den )
  2. De kan lukta om de varit i strumpan/ skona för länge.
  3. luddet från strumpan fastnar om man svettas och har svarta strumpor.
  4. de finns inget attraktivt i fötter heller. stora som små!
Asså de finns ju ingen människa som går runt och tänder på fötter eller varför
ens gå och glo på en stump med 5 små stumpar på. inte fan gör ja de iaf!..

Jag sitter just nu på toan( läs skithuset för är irriterad) och glor på mina vita strumpor.
jamenar vita strumpor, hallåeller bara de gör ju fötterna änu mer fula. 
MEN JAG ORKAR INTE SMYCKA UT MINA FÖTTER EFTERSOM JA HATAR DOM!
jag har inga problem med mina om ja verkligen ska vara ärlig. de luktar knappt .
MEN just nu har ja åkt på ngn jävla inflammation i hälsenerna. Kan ju knappt gå.
och allt är för de jävla stumparna med 5 små stumpar på!!!!

nu kommer lite bilder på fötter. så får vi se hur jäkla attraktiva och fina dom är!
INTE!!!!!




Mmmmm ja njuter inte de minsta !!!!
okej nu vill ja höra vad ni tycker!
och kanske till och med tipsa mig om hur ja ska börja
gilla fötter ;) haha 

Ha de gött., Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0