utmanad

Blev utmanad av syster typ ngt man ska göra, ah läs själva :P

Regler

varje ”spelare” börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

bloggarna som blivit utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tills slut väljer bloggaren ut sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras blogg och låter dem veta att de blivit utvalda och att de ska läsa ens egens blogg för mer information.

då börjar vi:

* Jag har ( som ni säkert redan vet) väldig fobi för fötter, Usch jag hatar dom och har egentligen inte så mycket mer och säga om de.

* Jag har noll koll på min fistarm. Jomen trotts att jag är kvinna så fiser jag åtminstone 10 ggr varje dag. haha låter inte så jäkla mysigt men vafan gas bildas och måste ut ;) Thats it :P

* Jag kan inte ta emot komplimanger , även om de är hur kul som helst att höra att man kanske ser extra fin ut idag eller något sånt. jag skämtar bara bort de och detta är något som hindrar mitt självförtroende att utvecklas och bli bättre. 

* Jag torkar alltid av smöret från smörkniven i skolan, jag vill väl inte ha de smöret som någon annan geggat på sin macka eller knäckebröd, nä inget för mig.

*Jag är en samlare, dvs att jag aldrig kunde slänga gossedjur för då kanske den hunden blev ledsen eller något liknande. Desamma gäller om ja handlar och ja ska ha två mjölk och de finns TRE. Inte fan kan ja lämna dendär ensamma mjölken där ensam! och gör ja de har jag ångest i minst två dagar.

* Alla tror att jag har ett sånt sockerberoende men så är inte fallet. Jag köper godis för att jag måste! jag behöver inte äta de men just känslan att gå ut från affären med godis :D haha finns de kanske något behandlingshem för detta eller ;)

 

Jag utmanar:

  • Lotta berlevik
  • Julia andersson
  • Rezan eliassi
  • Jessica sjögren
  • Lina karlsson
  • Emmelie Lewandowski



Kommentarer
Postat av: JEssica

jag fattar inte ;)

2010-03-28 @ 12:31:06
URL: http://lillslaktan.blogg.se/
Postat av: Jesssica

orkar inte ;)

men säg till din mor grattis från mig:D

2010-03-28 @ 12:41:25
URL: http://lillslaktan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0