16 Maj 2010

okej ja är fan för dålig på att blogga.
Jag har egentligen 1000 olika saker som
händer och dyker upp i min lilla hjärna
varje dag;) haha de vet ju alla som har
mig på facebook iaf :)

Ska försöka skriva så fort ja kommer på ngt så
kanske ja slår kissies och kenzas platser som
Sveriges största bloggerska eller va säger ni haha

Nåväl sitter på dass, inte bokstavligen men de är de
bästa stället att blogga på. Den rosa mattan mitt i
badrummet är min bloggplats ;) Yeah :D

Spelade match igår, Vinst med 3-1 GÖTT ÄNTLIGEN!!
Direkt efter stack ja till kim och de blev lite mysfest
eller vad man ska kalla de, drack lite för att umgås
typ, sedan kom Baby och hämtade mig så slutade min
dag hemma hos honom, NICE :)

Idag vaknade ja skittidigt och upptäckte att Oscar har
väldigt dammigt rum, Så han fick bakläxa att städa ;) haha
De tror ja inte att han gjort men man kan väl hoppas att
han iaf gjort klart sitt projektarbete ;)
Vid 1 sålde vi bilbingobrickor som vi gör varannan söndag :)
haha lättförtjänta 100 kr :) de slutar kl 3 och då började även
Vår B-lagsmatch så de va bara att köra fort som fan ner till IP
Sedan byta om för att hoppa in i matchen, Dock förlust med 1-0
som varken jag eller elin var med om ;) haha plus att ja elin och malin
va ganska slitna sen igår..

Nu blir det en lugn kväll i min säng och Hockey, HEJJA SVERIGE :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

inte spela fotboll bakis hanne!! INTE okej :PPP

2010-05-16 @ 20:13:41
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: Johanna

hedduu ja de blev bara 2 cider;) till skillnad från dig så klarar ja ju mer än så ;) haha puss

2010-05-16 @ 20:18:24
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0