blueshelg :)

hejhej bloggen, de va länge sen!
Men i min lilla stad har de varit festival.
Festa järnet fredag och lördag och har
inte haft tid med ngt annat ;)
Älskar fredagen, så jävla bäst blev den :)
Dock missförstånd lite på slutet.
Och jao mkt minns ja men inte allt. hihi
Lördagen blev kul till och från och gick upp
kl 7 och gick och lade mig kl 04.00 oja trött
är ja nu. Sov hos osse, redde ut saker så de
fick bli så.
upptäckte dock mystiska blåmärken.....
vet inte vad jag gjort eller ngt... kan ju tänka mig att osse undrar.
Har funderat och det kan vara så att de har nötts av mina leggings.
Fick sedan ett sms där personen tackade för helgen... ehm blev otroligt
orolig där, men de visade sig vara från ellen :) haha
jag kan nog pusta ut och sedan säga att min teori stämmer ;)


Mors dag idag och mammi fick en liten present av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0