Hej hå

säger ja från min säng!
Måste fan inte gå upp en på ett tag
men lik förbannat vaknar ja innan,'
Suck på de!!

Ska upp strax ( ska bara ligga och dra mig lite ;) )
Sedan så ska ja fixa mig och iväg och äta kycklingsallad
i skolan, hoppas på lite gottigt :)
Sedan lay out, ni vet den lektionen som ja och alla andra
är SÅ aktiv på! XD ahahah well well sen är de svenska,
bara massa redovisningar CHILL.
Och sen va min dag slut, kanske tittar in på turismen för
att få lite material men annars så är min dag slut.

Väl hemma ska ja försöka kolla extra mkt på lay outen
prov i mon och de är småsaker ja jämt glömmer bara :)
Annars en lugn kväll med Hollywoodfruar :)
Nehe nu ska ja njuta av min säng i 10 min :)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0