hejhej :)

nu sitter jag på dendär bloggmattan igen :)
haha funderar på att lägga ut en bild snart
asså :)  mitt mentala stöd, de kanske bara säger
poff på IKEA så är den rosa runda mattan helt jävla
utsålda :D haha ne de skulle ju då aldrig hända
men ibland kan man tänka lite kuligt :)

Ska strax sticka till skolan va de tänkt,
Ska ha spanska sen en jävla håltimme
och sedan idrott på de(Y) ja har ont överallt
så de är ja icke pepp på plus en träning ikväll.
Bajs bajs på denna jäkla dag.

De ja kan roa mig med är att de är Desperate housewives
och de går alltid hem, plus att ja har ju mina 5 avsnitt av
brothers and sisters kvar :D tiiihiii :D

Ne nu måste ja ner och borsta tänderna och sen bajka :D
Harrebra dåva :D
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0