Jävla skit

det har blivit ngt jäkla fel på skiten?
Inlägg kommer inte upp och ja jag blir
allmänt piss of på de hela!

ja som ni säkert redan märkt kommer detta
inlägg vara allmänt tjurigt och klagit.
MEN just nu har ja inget positivt att säga.

Min helg är allmänt tråk och förstörd. dels för
att fotbollen styr mitt liv, dels för att ja själv är
dum i huvudet och låter den göra de!
Och dels för att jag inte har ngn ork att ta tag
i saken heller. dåså som man bäddar får man ligga
som man brukar säga, Fuck that!!

Som man brukar säga om surkärringar,
" hon har nog inte fått ngt på ett tag"
Tror fan att de stämmer för är alltid sur på
min pojkvän, sorry for that!
MEN sen måste faktiskt han tänka lite med!
Gah arg arg arg nu, men de går väl över de
med.

Dock tkr ja de är ganska tråkigt väder ute, eller
vad säger ni? ja menar regn gör en inte på de bästa
humöret om ja säger så, dels för att de är mörkt, dels
för att det är kallt och dels för att det är tråkigt att bara
ligga i sin säng och glo, JAG VILL ATT DET HÄNDER NGT!!!

Nu ska ja försöka göra mig lite fin för det är alltid
roande att fixa sig lite sen får ja se vad kvällen slutar :)
( gav er ett leende på slutet för att nu tog del av mitt klagande )

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0