Måndag

Hejhopp :)

Mitt bloggande är på topp, inte haha men men
inlägg rullar in med onödigt skit men de gör de ju
hos Kissie och demdära med så What ever ;)

yeye idag åkte ja till skolan på min sovmorgon dvs
09.40 satt jag och gjorde nationella i skolan. helt efter
alla andra haha men sån är ja :P
11.00 satt ja och lunchade med mina vänninor och några
boys ;) 12.00 börjar min dag egentligen så då blev de att
ha provgenomgång (Y)
Svenska sen och en kort kort turism

Så nu sitter jag här! har ätit varit ute med hunden och blandad dippen.
YEHa snart blir de chips och finslip på min bokrecension och CV (Y)
haha vi hörs :)

Det blommar utanför skolan :D
Och ja testade backslick idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0