Rip

Dagar och år går så fort, och plötsligt försvinner folk.

Läste tidningen för ngn dag sen och såg en dödsannons
En musiklärare till oss hade dött och plötsligt såg ja en annan
annons... Margareta "Greta" hade avlidit i sitt hem...
En konstig känsla kröp i kroppen, skulle kunna börja tjuta som fan.
Jag kände så väl igen dedär namnet.. då slog de mig. De va ju min
tant i Fliseryd som dött... Hon hade knappt några tänder men hon älskade
sina katter och var världens snällaste. Gud tänk att min lille tant inte finns mer...

Usch och jag har inte hälsat på henne på flera år... hoppas hon fortfarande kom ihåg mig.

Vila i frid lilla Greta.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

åh lilla greta! Vad tråkigt :(

2010-05-06 @ 11:05:13
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0