3 November'

Hejsan tjoppsan i trosan!

jag måste få klaga av mig lite!
i hela mitt jäkla liv har finnar inte
varit något problem!
Inte heller nu, dock ploppade de upp
några på halsen och ja har gjort allt i min makt
för att få bort skiten men NEHE INTE DE DÅ!!

Mamma köpte ett medel som ska förebygga finnar.
HELL NO att de hjälpte! nu får ja bölder i resten
av ansiktet. inga finnar! bölder! sen går dom bort.
sen vaknar man med en böld ngn annan stanns å så
håller de på så! men hejja va kul.
Dock går de att dölja men ngn gång kan man väl få
skippa sminket, Eller?

Min hy är ren och fräsch annars så ja klagar inte på medlet
men blir arg när de inte funkar! funderar på att gå tillbaka
till hederligt tvål och vatten!


Så de va de ja.

Gårdagskvällen blev soft framför tvn och sova kl 10. haha
ja ibland måste man offra sig för bemanningen. well well

Idag vaknade man cirkus 6 åkte hem och vaknade halv 1.
Käkat en jävla stabil frulle och ska bara vänta till mitt finnmedel
torkat så ska far och ja ut och drajva. yesyes så håll er inne :)

tänkte kolla igenom mitt schema om de är ngt över lovet som bör göras
annars så har jag inte så mkt inplanerat  denna höstdag :)

Ha de så bra i höstrugget, och gör som ja ska göra ikväll, tända ljus och
sitta med en film ihopkurrad framför en bra film :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0