Avis på en kändis?

hejhej !

Blev en idolkväll hemma hos oscar.
Dock fick jag honom fett sur när ja sa
att jag ville vakna upp i Olles famn.
Fick klart och tydligt förklarat för mig
vilken fjortis jag va och att jag aldrig
skulle få träffa honom. Shit blev typ såå
ledsen. haha avis? javisst :P

Ye ye och han skulle ju då ta minnah. come on
känner konkurrensen stiiiiga ! haha

Well sen va de glada miner när Carro och Mattias kom
och ja den minen blev ju sur igen när då olle inte åkte ut.
Hur man nu kunde tro de och ja satt och jublade där hemma ;)

Somnade tidigt och ja vi vaknade tidigt med, innan halv 8!!!!
Hans jäkla bror är ju som en 5åring och vaknar 100 år före alla
andra!( han är 30 och bor i andra sidan nabben)  (Y)
Bara upp och då va de storstädning?? jao jao jag gjorde dock inte
allt för mkt. Sen blev jag hemskickad haha ja de va väl mina 2
dagar oså. så nu ska jag fixa mig, byta kläder och invänta kvällen:)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Kasparalisha

i love this page keep it up.

2011-12-19 @ 19:47:47
URL: http://kasparalisha.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0