Dedär med att åka iväg.

Sitter med en liten småirriterande känsla men tänker låta
den finnas kvar och inte skriva ut den. för det borde ju finnas
lite roligare saker att skriva i min lilla emoblogg haha.

Sitter just nu i min säng och är lite smått fövirrad.
Ska åka till Ullared i 2 dagar. Men vet inte vad ja ska packa?!
Jag menar glömmer jag ngt finns ju allt där men haha ah
behöver jag ens extra ombyte med mig? kan ju lika gärna
duscha idag och byta kläder i morgon innan jag åker och sen
ha de på tisdag med? haha faktiskt smart om ja får säga det själv :P

Well vet iaf bara vad jag ska köpa till en person. Kul julklappar men det
är faktiskt ngt H*n behöver oså för de har jag sätt och hört :)
Men bara för att jag ska köpa till andra är ja jättesugen att köpa saker
till mig själv :P haha så typiskt!

Men vi får se hur de blir nu och jag kommer inte ha tillgång till internett så
lär ju sms-blogga endel :P men men nu ska ja duscha och sedan packa ner
hmm.. böcker och ngt att sova i ? hmm hahaha stor väska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0