har fått skrivkramp...

Inte riktigt men kunde varit så...
Vet egentligen inte vad jag ska skriva.
min dag idag har inte bestått av allt för mkt
och kommer inte heller att göra..

ja men sånna dagar är helt okej och jag samlar
på så sätt kraft inför Ullaredsresan som blir Mån-tis
med lite stugövernattning och annat mys :)

Ska försöka hinna med massa julklappar där
Måste bara veta vad min kära familj önskar sig :)
så tell me dear family! :P

well well strax mat sen får jag se om surhuvudet dyker upp.
Jävla mensbarn hela han men men sen ska ja gotta mig i
en chipspåse och en chokladkaka, yes ja är fet och jag citerar
Rezan: Men det är ju jul, då ska man äta.
haha ja jag håller med så nu käkar jaaaaag!

Aja kanske ska blåsa mitt hår, har redan tänt massa ljus.
eller massa och massa, de ljusen jag har i rummet vilket är......
25 ljus, mys :) men ska köpa fler på ullared och då ska de vara Lila
och dofta massa gott :) skulle vilja ha ngt som luktar typ nybakat:)
Så himla gutt.

well well vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Rezzie

hahaha det enda rätta johanna! ;) har både choklad, lussebullar och pepparkakor i sängen nu som väntar på att få tillfredsställa mig... Ok det där lät bara konstigt faktiskt haha!

2010-11-25 @ 21:50:13
URL: http://www.mondoblog.se/Rezzie
Postat av: mia

ja om vi ska ha ungefär samma summa i julklapp så önskar jag mig en iphone, ett jobb,, en jorden runt resa, fettsugning, presentkort på 10 000 i valfri affär.. tänkte jag skulle önska mig lite billigare saker då du inte har ett jobb.. men säg till om du vill att jag ska önska mig lite mer exclsiva ;-)))

2010-11-27 @ 08:39:07
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0