helgen

Fredagen blev en lugn och fin dag med oscar

Lördagen blev de att sitta i skolbänken 9-12
sedan direkt hem för att piffa till sig och kl 15.00
började förfesten hemma hos emma!
Mycket trevligt och kl 18.00 satt vi alla på bussen
till B-måla och det var dags för Fotbollsgalan.
Jag hade otroligt kul må jag säga och längtar redan
till nästa fest haha :) lagfest är dom roligaste festerna :)

Söndag blev de upp tidigt för oscar och jag skulle se Harry potter
på bio kl HALV 12 hahaha ja tiden fattar jag inte men så blev det :)
Den var bra iaf tyckte jag :)

Sedan blev de storhandling på city gross haha vi skulle käka tacos på
kvällen.. Hittade inte vagnana som nog stod ute vid parkeringen vilket
vi nog missade :P så vi fick ta en korgvagn. han va för söt när han
körde runt med den :P

Fattar inte vf dom blir på sidan men men gulligt var det. Det slutade med
en tre pers middag, Eric bjöds på mat när vi ändå höll på :)
Kvällen avslutades i nabben med beck och chips :)

idag är jag ledig och har bara slappat, eller ne mitt hälsoarbete är klart
och har läst lite på Naturkunskpen :) fint fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0