ibland önskar jag att man tog mig seriöst

Nä detta gäller inte er.
Men i mitt riktiga liv med mina riktiga
vänner, tjejer som killar. mor och far
syster och syster och hund.

Hade en överenskommelse med min pappa
men han sket i min vilja och då sket jag i hans.
Vilket straffade mig. Varför ska de straffa mig?
Det är han som sabbat allt från början, och han
fortsätter....

Blir så trött och lika dant gäller det han dendär!
blir tokig på att så fort ja riktigt säger till honom
ska han bli sur eller att han fortsätter och bara skratta.
Men när ja håller på så kan han bara skjutsa hem mig,

Jag är som ett offer som alla trampar på.
Och som dom tycker är kul att trampa lite
extra på när de har tråkigt.



Nu ska jag ner och äta en jättefrukost, sedan gå till skolan
och efter det ska jag nog på tjejkväll :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0