Jävla besserwisser det finns!

Är det så att jag blivit lättirriterad ?
jag bara indrar eller har alla jävla
människor gått och blivit CP?

jag bara frågar eftersom man blir
ju totalt galen när man frågar t.ex
Hur många frågor hade vi?
Jag vet inte.. så sitter personen med
frågepappret i handen.
Suck!vilka människor.

Men det är ju sånna personer som de går
skit för sen, have a nice life. äckligt!

Aja nu va de slut på arga inlägg.
Blir ju irriterad över att bara skriva.

haha jao jao sitter nu och har precis haft Religion
och tror min lärare sa ngt om att vi slutat.
Men men orkar inte gå hem när ja gått hit :P
Iallafall inte för att bara vara här en timme?

Kunde gett mig ledigt, leta gudarbilder kan ja faktiskt
göra i min säng om ja inte mins fel :P

Snart,Snart är de helg och de blir långhelg för mig
för ska till Ullared Måndag och tisdag så blir inte skolan
förens onsdag, vilket betyder att 2 jobbiga dagar
går bort och jag klagar inte :)

Nu ska ja fika, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0