Lite smink å så många frågor.

får alltid höra av min syster när jag är sjuk och
inte fixat mig att " gud du som alltid brukar se så frääsch ut"
ja och när jag tar tag i de kanske lite senare under dagen
ja då får jag alltid 10000 frågor om vart jag ska.
Hmm fixar jag mig inte är ja sjuk och gör ja de ska jag
någon stans?

nej nej käre familj, ibland kan lite smink få en att bli frisk
för man blir ju sjukare av att se liket i spegeln.

har sminkat mig nu och sitter bara o väntar på kommentaren
"vart ska du" eller ska du iväg eller vem kommer hit.
suck!






Kommentarer
Postat av: Johanna mamma till liam

Känner igen det där :)

2010-11-10 @ 17:21:33
URL: http://Absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0