när varenda liten grej skapar en ovis mening

har frågat mig själv i tre dagar nu
Är det dehär livet du velat ha och
de som gör dig lycklig..?

jag vet fortfarande inte svaret
jag vet fortfarande inte vad jag vill.
Vaknade upp utan tankar och utan
att känna något...

Idag har jag mest bara varit ivägen och
vill nog inget mer än hem. de jobbigaste är
nog att jag inte gråtit på länge och just nu
vill jag bara gråta ut, men kan  inte. det är som
om jag byggt upp min skal igen som om alla känslor
försvinner istället för att träda fram och visa den känsliga
Johanna som jag egentligen är.

De tjänar inte att ällta men fasen idag blir jag galen på
att inte göra något rätt. Aja hoppas man lyckas med
spaggethin och köttfärssåsen annars blir man väl halshuggen

Nä nu håller ja på att kissa på mig, toan kallar.
SE YAH!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men åk hem då???

2010-11-07 @ 15:52:35
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0