Onsdag'

har allt för tråkigt.
mitt huvud känns som en tung cementklump
mina läppar är torra som fasen där av idomin
på mina lips :) där av min snygga frilla och mitt
sminklösa face. MEN de är hmm onsdag?
ja sitter i bh och linne och trosor.
tycker synd om mig själv och ska nu tvingas
skala potatis. JAA VISSA HADE JOBBIGT :P


haha ne riktigt så illa är de faktiskt inte.
Det är ju snart helg ju :) haha då fasen ska
ja ha kuwl:)  funderar på en bio på fredag
faktisk men vet inte vilken man ska se:P
Några förslag?
Skulle behöva en liten festis på lördag och en helt
avkopplande söndag. Ja de låter nice. så de får de bliii!!

Nu ropar potatisen ;)

Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0