ta mig ner på jorden

Söndagen vände mitt liv, de stannade upp och jag fick offra
alla mina hjärnceller (som faktiskt är rätt så många)
till att tänka klart, tänka på mig själv och följa mitt hjärta.

måndagen ledde till mer tankar men en fri känsla rusade igenom
min kropp, ett lyckorus, som om jag vunnit storvinsten.
dock vet jag inte vinsten.

Kvällen ledde till ett mycket. Det vill säga att hälften av mitt grubblande
blev lösta och de finns mycket som hänger på mina val och min vilja.
Jag hoppas att detta går åt rätt håll och att jag lär mig något.
både om mig själv och andra människor, om livet och om känslor och hälsa.

Jag fick mycket sagt och mycket tillbaka, jag fick reda på sanningen och
mkt har att göra med att man faktiskt vågar vara ärlig mot sig själv och
mot andra.

Det ska bli ändringar.
  • Säg vad man tkr rakt ut, så länge de inte sårar.
  • men ibland måste de göra det, man lär sig av smärta.
  • Sanning,sanning och åter sanning är va de hela hänger på.
  • Att ha ett liv, come on!
yes yes nu har ja käkat coco pops i min säng, föööör busigt :)
ska sova nu tänkte jag, men först borsta mina tänder :)

i morgon ska man ut och draaajva sen så får man se vad min kväll leder till:)
jag hoppas inte allt för mkt.

God natt mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0