tycker de är sorgligt


Vad är detta?
jag menar är det hennes fel att
de finns flera blåa människor i Sverige
än röda? Är de bara sossarna som ska
ta ansvar för att färre röstade på dom?
Vi har ju faktiskt miljöpartiet och Vänstern
också. Men men nu är de ju som de är
och tyckte hon va en bra talare, mest bara
om man jämför med Reinfeldt!
Mona spred självsäkerhet, medan Reinfeldt
såg ut som ett offer och sökte empatiröster.

Well well jag är själv sosse och ser fram emot hur
nästa människa sköter detta och hoppas starkt på
en kvinna och att sossarna vinner om 4 år!

Kommentarer
Postat av: emelie!

kör på frågestund, utmana mig&ställ en massa frågor! :>

2010-11-14 @ 20:32:36
URL: http://freakyfailure.blogspot.com
Postat av: mia

fast jag tyckte mona körde offer stilen.. fick inte fram något vad hon stod för..

2010-11-16 @ 09:27:41
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Mamma

Tycker det känns skit trist!!! ÄNTLIGEN!!! en kvinnlig partiledare!! Men det klarar inte Sverige av ännu!!! Vart tog jämnlikheten vägen??? =(

2010-11-16 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0