11 Oktober

Känner bara att en stor lättnad har
landat i min kropp. nu kan ja börja
fokusera igen.
Lägga den där jäkla kursen bakom mig
och vet nu att skolan kan vara lugn ett tag.
har ett prov på fredag och ja sen är de lugnt
igen, eller nej men har ju 3 böcker att läsa ut
och sen göra bokrecensioner och sen en 1900-tals
uppsatts men de ska vara klart till jul :) hehe

Nog om skolan.
sitter i min säng, helt slut. glor på top model
och ska strax ut med tyzon. sen ska jag helt enkelt
powernapa haha så ja orkar kvällen. som ja nog
består av att vara hemma :P hehe men ska försöka
träffa min favorit eller ja en av mina favoriter. nämligen
winton pinton :)

Sen blir de makaroner och falukorv :)
Vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0