dagens sanning

ja jag har ju dendär kategorin ja. och vad ska jag ha den till om jag inte skriver ngt??
well well tänkte iaf säga att jag är som ett äpple när de gäller kärlek.

jag ploppar upp på våren och känslorna gror med min mognadsperiod.
Jag är som godast mitt på sommaren och när hösten kommer faller jag.
jag vill inte men jag gör det. och får vänta till nästa vår för att hitta en "ägare" igen.

suck.. det är höst och ngt man bara vill är att ha ngn att krypa ner till just nu.
extra mkt suck när man vet de man vet men inte kan göra ngt.! blääääääk.

Nu ska ja spela volleyboll tror jag. men de är så sjukt kallt.!!!!



Kommentarer
Postat av: Rezzie

Haha då är jag också ett äpple!

2010-10-12 @ 18:34:44
URL: http://www.mondoblog.se/Rezzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0