fundering

ja asså som ni alla vet så har jag
ju blivit av med min tandställning och
knarkar tandborsten för att behålla
min fina färg :)
så står alltid flera minuter och borstar.
och då tänkte jag kolla lite på vadfan
mamma har köpt för jäkla tandkräm.

Ja och den är då för ilningar i tänderna
samt tar bort plack och tandsten.
prima efetrsom mina tänder rör sig så
är de lätt att de isar i tänderna.

men till min förvåning ser jag denna lilla
"skyllt"
innehåller små mängder ägg och mjölkprotein

då är min fråga kan dom som är allergiska mot de
använda denna smarta tandkräm? hmm om
dom nu inte kan de är de väl lite att stöta ut dom
ju. aja man kanske inte påverkas alls för oftast så
sväljer man ju inte tandkrämen , men vad vet jag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0