Jag kan enbart bara lita på mig själv.

För jag vet sanningen och jag vet att jag
aldrig sviker!
Det bästa med mina vänner, ja mina riktiga
eftersom de finns fett med käftglappare!
jag är inte arg bara besviken, du gör mig
ingen tjänst genom att avslöja mitt liv
för mitt liv!

fattar inte hur folk tänker, tydligen inte alls!


Yeye who f*cking cares?
nej för ja är vattuman som
kör sitt race.

Idag va de en chill dag har bara softat, käkat
korv och enbart snackat :)
Gillar denna söndag faktiskt även om de va mkt
soft och mkt förvirring.

Men nu ska ja sova TIDIGT haha halv 1 är tidigt med
tanke på att de blev halv 5 igår xD
dock är ja rätt rädd eftersom ja hörde blinka lilla stjärna
på toan OCH mamma och pappa har tagit ur batterierna ur
ringklockan så den SKA INTE SPELA. Men men
jag ser ju en tant som bad mig söka lyckan för att finna den
och en låt om att man är stark och man bara vill på min mp3.

Jag vet att de finns en liten vänlig själ som hjälper mig vidare:)
Är tacksam för de och bryr mig inte om jag verkar Galen, de är jag
men inte psykiskt I know vad jag ser och hör :)

God natt vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0