känner mig aldrig så lättad

som ja gör när ja gråter.

och som jag själv ser de är det helt okej att
vara ledsen när man väl är de!!

Man måste vara de och har ni tänkt på de att när man
gråter får man ut så himla mkt!
du släpper en ilska plus att du samlar dig och faktiskt släpper
en börda från axlarna även att själva läget är så himla jobbigt.
Men man ska aldrig hålla något inom sig. Om du nu inte vill gråta
inför folk, gör de när du går och lägger dig. Lyssna på sorglig musik,
se sorgliga filmer och gråt förtusan! alla behöver de!

idag blir de att se två filmer med mamma, eller iaf en med henne.
den andra kanske man ser själv. The other women ska ja se med
mor min, Den handlar om ungefär samma som " vid din sida" bara
att mamman och den nya frun hatar varandra och det går mer ut på
att få barnen att komma ihåg sin riktiga mamma så hon spelar in filmer
osv. ser fram emot de :)
den andra är den film alla snackar om nämligen Dear john. så nu jäklar får
den leva upp till mina förväntningar :)

Kommentarer
Postat av: Hugobeatrice

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-10 @ 21:01:22
URL: http://hugobeatrice.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0