kategori 4

ojoj vad ja bloggar men så är de när man får nya ideer :)
och klaga inte, jag tar ju bara igen flera veckors frånvaro :P

Men med denna kategori kommer det bland annat att finnas mina dumma
tankar som då är roliga,korkade eller helt enkelt helt meningslösa.

som denna, idag fick ja en rolig syn. haha gick med musik i öronen.
Mix megapol skulle jag tro. sen poff kommer de en gubbe och cyklar typ på
mig!!! :O   dock ser jag direkt att de är "maffiaÅson" som han kallas. En gubbe
som blivit knäpp och trodde han va efterlyst av maffian o så. well well
back to the story!  jag gick tydligen på hans sida av trottoaren för han körde
precis på kanten att nästan näcken åkte ner från kanten eller så. kolla bilden

nu till de roliga då. Att han kände verkligen att han höll på att åka ner.
Men inte fan svänger han längre in på cykelbanan, de va ju inte en jäkel där
så chansen hade han ju. Ne utan han sitter så jäkla snett på cykeln att han typ
nästan trillar av den. hahahah bara de va en kul syn. Men när han 20 meter bort
börjar vingla som om han var 5 år och skulle lära sig cykla och sedan trillar av cykeln
dock stod han upp och cykeln välte lite då kunde ja inte låta bli att le.

Detta kan ha varit lite alkohol med i bilden skulle ja tro eller kanske tvångstanke.
Äsch ja vene, jag lät gubben va iaf och kunde fortsätta min promenad med ett leende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0