kvälls uppdatering ;)

Sitter i min säng och dricker en kopp kaffe. Lite sent kanske eftersom jag ska sova tidigt
har jag bestämt :) Är så fruktansvärt trött om dagarna asså. Vet inte om det har med skolan
att göra. Men snart är de lov, och det lär ju inte bli så lugn vecka de heller. Mycket som måste
fixat och saker jag måste ta tag i, men men de är sånt man märker :P Som min lärare sade:
Ni är vuxna och tvingas att lära er att prioritera. Du har så rätt så Anders. Men tror ingen
av oss ser oss som vuxna. Inte förens vi står där med vit mössa och sjunger " sjung om
studentens lyckliga dar "

åh vad jag började längta dit nurrå. Har ju suttit hos syon och snackat om vad jag vill.
Det är fortfarande make up artist eller hudterapeut som gäller :)  Dock är jag inte pepp
på att läsa massa kemi och skit men aja jag har ett fett jobb och gör livet enklare för
ungdomar och andra med problem. Vem kan klaga över ett sånt jobb? inte jag iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0