Massa drabbel!

Sitter i skolan. Sambon ringde att jag
skulle komma tidigare till skolan, well well
toffel som jag är sprang jag till skolan.
JA eller sprang och sprang, köpt nya dojjer.
klackisar så ja bajkade 100 meter till skolan :P
haha men nehe ingen sambo där. hon käkade
utan mig :(  tur ja snodde makaroner hemma hos
"oss" haha :)


Har svenska och egentligen vet jag inte vad vi gör.
Något om 1900-talets lyrik yes.! haha jag blir
bara knäpp av dikter, bättre att skriva egna.

På tal om dikter. det är något jag värdesätter att
jag själv gör. Till viktiga personer i mitt liv eller bara
till att få ut känslor man känner just NU.

tänkte göra ett försök ngn dag och ger er en dikt.
Vissa minnen vill man inte ska dras upp igen men
jag skrev en dikt till Oscar. han uppskattade de inte
eftersom ja gjorde allt mkt svårare. men för mig blev de
ett fint avslut och ja känner inget behov av att få de bra.
Viljan och känslorna säger emot, men jag vet att jag är
stark och de triggar en kämpe att övervinna känslorna!
Någon gång måste man säga tack och hej oså.

aja slut på emosnacket, jag känner inte min näst sista tå på vänsterfoten.
Den kläms.. jäkla skor. haha :) aja allt från mig. nu ska ja snacka om
Muhammed på religionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0