My new life!

Detta börjar redan i morgon!

  • ut och springa en timme varje dag!
  • inget godis eller läskätande!
  • varje gång ja går förbi en spegel ska ja le och har ja tid ska ja säga ngt fint om mig själv.
  • Börja lyda mina egna råd ja ger till andra, de funkar ju på dom :)
  • sluta använda min telefon!
  • spara 200-500 kr varje månad
kommer inte på så mkt mer nu men detta ska följas.
och som pris senare i livet så blir de ett fint köp till
mig själv för pengarna ja sparat!

hejja mig :)

Kommentarer
Postat av: johanna mamma till liamj

det låter bra de johanna ;D !

Får vi se hur de går med godisätande denna gången ;)

2010-10-28 @ 09:14:04
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0