ny kategori!

Dåså känns som om jag måste förnya mig lite om jag ska komma ngn stans med detta.
Även känna att jag faktiskt tycker det ska bli kul att skriva något intressant, eller ja
ointressant haha inte lätt att få ner mitt kuliga liv på ord. Man måste vara med för
att uppleva denna hålas roliga utbud, HAHA ironi på de sista orden...

Tänkte faktiskt ta att inleda mitt nya bloggande med kategorin DAGENS SANNING
Det är nu såhär att ju mer man är ärlig ju bättre går man vidare från saker.
Och ju bättre mår man sedan som person.

Jag ska börja med att säga att jag kanske inte varit världens bästa vän.
Inte heller du.Du kan få vara arg men frågan är vem som utsatte vem för
vad. Du visste att jag var på väg att gå vidare och att det kanske hade kunnat
bli något mellan och MR. big. (hehe) Och även du visste att han också tänkte så.
Men ändå händer detta när jag desutom ser på! Misstro mig inte, jag är inte arg på
någon av er, bara besviken...på han. Sen att jag triggade Anne var en kul grej.
Jag trodde väl aldrig att hon skulle göra något. Min sanning idag är att jag nog ställt till
det för båda oss. Men är du beredd att skippa vår vänskap för att ha kvar hans. Då gör du
de valet.

Vill iaf bara skänka en stor fet kram till dig, för för mig är saken inget som ska förstöra mellan oss!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0