suuuuk :(

jag hatar att vara sjuk nu.
jag fryser och ja svettas
d.v.s av och på med täcket!

huvudvärken är den värsta och näsan
kommer efter de, att jag inte orkar gå ur
sängen gör ju saken inte bättre. och halsen
världens sämsta påfund asså! yeye
ja skulle skippa emo-inlägg så får väl
sluta här nu då :P

är klar med mitt tal iaf efter många om och
men så ja jag ska bara kunna de nu och de
är en helt annan 5a! men men hejja mig!

funderar på att läsa min lilla bok med så att
jag inte tappar allt för mkt i skolan meeeeeeeen
att ligga i sängen med en bok är inte min grej precis.
men får trottsa de och ta och skärpa mig.vem vet
kanske blir bundis med bokfan! :P



har inte så mkt mer att skriva, väntar ju på lyxfällan
som ja är helt besatt av haha :) och tills dess hinner ja
iaf med 20 sidor :) pusshej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0