The other woman

ja vad ska ja säga.
Det va inte alls skönt att gråta.
jag kände mig bara illa berörd.

Att de ska behöva hända något hemskt
innan man överhuvud taget kan berätta sina
känslor för dem man tkr om.

att man hela tiden gömmer sig i sina känslor
och visar alla att man mår hur bra som helst.
medan man äts upp inifrån.
Jag kan aldrig prata om hur ja mår och  hur ja
känner, Det har gjort mig till den människa jag är idag.
Jag är känslig och kräver mer av andra än vad jag egentligen
behöver, så fort ja känner mig mer älskad kommer min sköld fram.
Den skölden har förstört mig, den har sabbat för mig.
den har gjort så att jag förlorat hoppet om att faktiskt kunna bli
älskad och faktiskt vara värd de!

Kanske därför man är en ren bitch som tror att med sitt hårda yttre och
taskiga attityd gör att ingen skit tar på mig. Men de är just va de gör.
jag är så sårad som de bara går just nu att varenda liten grej sårar.

Nu när jag legat sjuk har ja knappt kunnat sett mig i spegeln, jag
har inte orkat fixa mig just för att ja är sjuk och detta ger en mer ångest
när man ser ut som ett spöke.

Men i morgon tar ja nya tag och börjar dagen med
en dusch och lite ansiktsbehandling och rakning av diverse ställen.
jag ska också börja ut och springa. japp ni hörde rätt :) och ni ska få bildbevis
och uppdateringar om de, även efter mina 6 godiskakor som är kvar ska ja sluta
med dedär gotteätandet. För de ökar bara när ja är ledsen!
ska göra en ny upate med mitt nya liv snart :)



Det jag önskar mest av allt är att slippa höra att allt är mitt fel att du mår som
du gör och att jag inte fattar något, Jag gör de jag har bara slutit mina öron
för ibland tar orken slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0