vet inte vad jag ska

blogga om riktigt.
Mitt liv består av att ligga i min säng.
spela harpan och bara släppa alla tankar.
eller släppa allt. Sluta att leva helt enkelt
dock inte bokstavligen.

medans mitt liv är ur balans, i rubbning. som på
en gungande båt är en annans desamma.
Just nu bombhotas norra kalmar av en 30 åring.
något i hans liv har också gått snett. Riktigt snett
eftersom han utsätter sitt och andras liv!

well det är svårt att ha förtroende för folk.
Iaf när man sjunker i mina ögon och beter sig som skit.
under denna vecka har respekten för folk sjunkit.
tråkigt men man kan inte mer än lita på sig själv längre.
om ens de är ngt att lita på, jag gör inget annat än o sviker mig själv.

nu ska jag duscha så jag känner mig lite piggare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0