dåliga vibbar

allt stussar:P som en studsboll.
Fick frågan från gänget på andra
sidan "stan" om min drömBoy.
Ehm de stod stilla. fan har ja
gått från att vara ytlig till en riktig
"insidan som räknas tjej" ?
Bli lite förvirrad...

well well de är inget att tänka på i mitt läge
oså. bytt liv med ak, tror ja får skippa fjompet
och BARA gå på looken. inte heller bli kär.
och ha fantastiskt kul. förstår inte varför hon
klagar :P hehe ne men så kan de ju gå:P

I morgon ska ja shoppa. ja och äta på restaurang.
Ja för nu för tiden är de den nya benämningen på
MAC DONALDS. knas I know.

ska även inte göra så mkt annat. haha
Jo just de, idag har jag fixat aks lampa.
Stolt. den hängde snett plus att "skålen"
som ska sitta i själva taket ja i den ska man gömma sladden
och kontaktuttaget den hängde halvvägs nere mot själva
lampan. inte okej tänkte jag och mekade ihop lite.
tog inget kort men kan mobilblogga i morgon.
suveränt. nu ska ja kika mailen och sedan sova lite och så :)
Ha de så gött :)

Kommentarer
Postat av: johanna mamma till liam

du kommer hitta en underbar kille som gör allt för dig en dag :D ;) .

2010-09-30 @ 09:28:02
URL: http://absolutjohannaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0