hejhej

Lägg ner. blåttttttttttttt är själva grejen.
Grönt hänkar. ni behöver inte vara rädda.
älskar folk i min närhet som är genomgoa
och intelligenta. ärligt nu!


jaja denna dag har varit sjuk som precis alla andra
dagar de senaste två veckorna. Ja älskar mitt liv
nu, ja redigt älskar mina framsteg och ja älskar
att min stolthet visar sig!

Ska sova hemma idag ;) haha saknat min säng
och är peppad på motvinden i morgon när ja ska
till skolan (Y) nejnej men nu ska ja sova.
I morgon blir en lika knas dag.
Min rygg är piss och ja sitter bara i en soffa och ruttnar
och bli fet. onej så långt kommer de inte att gå.
hehe ska på dass nu och sedan krypa ner.

HA´t gött ;)


PS. ja är brunett :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0